Det där med att skjuta upp saker...

Jag har varit fantastiskt duktig idag! Jag är mästaren på att skjuta upp saker och ting och jag vet inte huuuur många gånger jag har lovat mig själv att jag ska göra allting direkt utan att skjuta upp det. Eftersom på tiden jag oroar mig, funderar och stressas över sakerna jag måste göra så hade kanske till och med hunnit göra allting!

Idag var en sån dag, jag kom hem vid halv fem, åt middag, läste dagens DN och var så nära att sätta mig i soffan med datorn och ägnat resten av kvällen åt att kolla på tv och surfat runt på internet. Men istället skrev jag klart uppgiften vi fick i kursen engelska c, på dagens lektion OCH skrev en artikel om kortavgifter. Sen kunde jag se ett till avsnitt av "Men in trees" och bara, bara slappna av...

Och vet ni vad? Det känns så himla skööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0