Detta gör jag alltid dagen innan julafton..



...jag klär granen! Jag har blivit ganska hård på olika traditioner och en av dom är utan tvekan att man klär granen dagen innan julafton. Så det gjorde vi idag! Jag tror att det är snyggaste pyntningen någonsin, enbart nya glansiga kulor och utan dessa fruktansvärda smällkarameller. Dels är dom fula och dels brukar dom alltid vara så tunga för granen..

Det är lite synd att att det inte är en plastgran, dom är både snyggare och tätare.. Men inget går ju upp mot doften av gran på julaftonens morgon! ♥

Vad föredrar Du? Riktig julgran eller en i plast?

Kommentarer
Postat av: Sandra

en riktigt gran såklart!

2008-12-27 @ 13:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0