Förberedelser inför resan

Jag håller på att ladda upp inför resan. Tvätta det som måste tvättas och tra hand om mig själv - lägger hårinpackning och ansiktsmask. Men viktigast av allt så förbereder jag det elektroniska inför resan (läs: underhållningen). Laddar batterier i mobilen, datorn, kameran och mediaspelaren. Lägger in film och musik på datorn och mediaspelaren. Nu är jag laddad! Första säsongen av både The Hills och Men in trees följer med (det har ju inte kommit ut nya avsnitt på varken gossip girl eller oth på länge..).

Och så självklart. Två inlämningar som jag planerar att göra klart på bussen. huuhh... Men jag har ju min nya räddning med mig!


Kommentarer
Postat av: evelina

inte en allt för dålig julklapp !! :)

hihi tänkte att jag ska ju vara lite julig av mig även fast vi inte sågs och kunde önska varandra en riktigt bra jul annars ;P hihi

2008-12-28 @ 01:08:43
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ditt lilla busfrö! Jag trodde du hade lagt ner bloggen men nej du har börjat på en ny, jag har lovar att börja läsa denna istället och ja, vi måste ses snart ! :)

2008-12-28 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0