Och vad gör man nu då?



I helgen fick jag en present, jag tänkte att det kanske var en liten "tack för att jag fick komma hit" present. Även om jag inte tycker att sådant krävs när det handlar om en ölkväll tillsammans med min sambo..

Denna lilla present visade sig vara en en Christian Dior parfym som är betydligt dyrare än vad som är okej. Det värsta var att jag har öppnat denna present i efterskott.. den är inte plomberad och att nu, flera dagar senare komma tillbaka och säga att jag inte kan ta emot den känns nästan bara ohövligt.

Vad ska jag göra!?

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 19:37:41
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

BEHÅLL ! :D

2009-01-07 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0