Mammas mat är bäst.



Något som verkligen uppskattas efter man har flyttat hemifrån är mammas mat. Egentligen är denna maträtt väldigt enkel, men den var väldigt god och det var någon annan som lagade den åt mig. Utan att jag behövde hjälpa till eller förklara hur man skulle göra! Fantastiskt.

Detta är som en variant på lasange. Broccoli, rökt skinka med sås gjord på grädde, creme fraiche och kryddor. Riktigt gott. Glöm inte att förkoka broccolin! Sen är det bara in i ugnen, 5min med lite ost som garnering.

Kommentarer
Postat av: Philip Lailani

Hehe, tror inte jag vill veta :) Bäst vore det om man hade en egen farm och odling och bara åt därifrån. Då vet man iaf vad man stoppar i sig :)

2008-12-23 @ 22:45:39
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0